22 Kasım 2011 Salı

Şahane Hatalar

Bu kitabı bana bir arkadaşım tavsiye etti. İsmini vermeme birşey demez sanırım. Esra kitabı yolda giderken okumuş ve aslında bence keyifli bir yol kitabı olur gerçekten.. Gerçi sanırım Esra ile farklı düşünceler içindeyiz ama ben kitabı çok eğlenerek  okudum. Hatta kitabı üç saatte bitirdim o derece J .
Kitabımızın adı “Şahane Hatalar” . Yazarı Heather Mcelhatton. Kitap April yayıncılıktan çıkmiş. Sayfa sayısı 640. ( Gözünüzü korkutmasın oldukça hafif ve kolay okunan bir kitap, demiştim üç saatte bitrdim J ). Kitabın fiyatı 24 TL ve şuanda D&R’da ekstra 20% indirimli olan kitaplar arasında..
Kitap oldukça ilginç aslında.. Tek bir başlangıç var. Liseden yeni mezunsunuz ve önünüzde iki farklı seçenek var: Ya üniversiteye gidiceksiniz ya da seyehat etmeyi şeçerek yola çıkıcaksınız.. Bunlardan birini seçiyorsunuz. Seçimleriniz sizi kitapta farklı bölümlere yönlendiriyor ve her bölümün sonunda size yine seçenekler sunuluyor.. Hayatınızı istediğiniz gibi şekillendirebilirsiniz bu oldukça keyifli bir serüven..
Ben çok eğlenerek okudum feci keyifsiz olduğum bir günde hayatımın sonunu merak ederek , yaptığım seçimlerin beni neye sürüklediği düşünerek keyiflendim.. Yaptığım her şeçimde hayatım bambaşka şekillendi. Bazen kötü bazen güzel sonuçlandi.  Hatta iki kere gencecik yaşımda öldüm.. Düşünün nasıl seçimler yaptığımı J.
Alsında genellikle hata yapmaktan korkarız. Yanlış seçim mi yaptım acaba diye düşünür dururuz. Bu kitapta seçimler yaparak nasıl hayatlar yaşayabileceğimizi , her bölümün sonunda seçimlerimizle kaderimizi nasıl kontrol edebilildiğimizi görüyoruz. Sonuçta kurgu ama istediğimiz gibi seçim yapabiliriz. Ve yaptığımız bu seçimler ile kendimiz hakkında bir sürü bilgi eldinebiliriz.
Yazıyı kapak yazısı ile bitiriyorum..
Bu kitabı okumaya normal bir kitap gibi birinci sayfadan başlayın. İlk bölümün sonunda, önünüze bir yol ayrımı çıkacak. Kararınızı verin ve ilgili bölüme gidin. Her bölümün sonunda seçimlerinizle kaderinizi kontrol etmeye devam edeceksiniz. Kitabı okurken bazen hiç beklemediğiniz bir yere ulaşacak, bazen de kendinizi daha önce olduğunuz yerde bulacaksınız. Hayatın size neler hazırladığını asla bilemezsiniz. Ama bunu biliyorsunuz, iyilikler her zaman ödüllendirilmiyor ve bazen hatalı kararlar, şahane olayların başlangıcı olabiliyor. Her yolculuğun sonunda başa dönüp tekrar başlayın, unutmayın, herkes ikinci bir şansı hak eder. Yuzlerce farklı hayat sizi bekliyor. İyi şanslar.”

Keyifli okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder