4 Ekim 2011 Salı

Bir Tutam Cennet

Hep kitaplardan gitmişiz. Bir kaç tane de film tavsiye etsem iyi olucak J. Film ve kitap tanıtıcam dedim yalancı cıkarmıyım kendimi.
Bu film’i geçen hafta sonu iki yakın arkadaşımla seyrettim. Filmizin adı A little bit of Heaven – Bir Tutam Cennet..
Film 1 saat 46 dakika , kategorisi ise romantik, komedi ve dram... Henuz filmin DVD’si cikmadi bu yuzden bir fiyat veremiyorum. Ama hala sinemalarda oynuyor.

Filmin konusu, başroldeki bayan karakterimiz( Kate Hudson) eğlenmeyi seven, hayat dolu,  ailesiyle problemleri olan ve sonsuza kadar mutlu yaşadılar hayalleri kurmayan biri.  Çokta süper arkadaşlara sahip.  Terfi ediyor ve ettiği zaman diliminde kanser olduğunu öğreniyor. Bu sırada aşktan ve bağlanmaktan korkmasına rağmen Prens Charming’le tanışıyor. (Bir kısmınız bu mu yaa Prens diyebilir J itiraf ediyorum ben öyle düşündüm. ). Filmde baş karakterimizin kanser olduğunu öğrendikten sonra ailesiyle, arkadaşlarıyla, Prens Charming’i ile yaşadığı olayları izliyoruz.      

  Beni bilen bilir hüzünlü kitap okumam, film seyretmem. Gereksiz yere kendimi üzmenin bir anlamı olmadığını düşünüyorum. Aslında ben filmi romantik komedi olduğunu düşünerek almıştım ( Kesinlikle kapağın suçu. ). Ama film, sonlara doğru hepimizin gözlerini sulandırmış) olsa da oldukça eğlenceli bir film. (hayır ağlamadık sadece gözlerimiz sulandı. :P )

 Film’in IMDb deki puanı 6.0. Ben 7 gibi birşey verebilirim özellikle en sondaki sahneler yüzünden J. İzleyin ne demek istediğimi anlayacaksınız.
A little of Heaven herşeyi içinde barındıran bir film : aşk, arkadaşlık, aile bağları, komedi, hüzün.. Yağmurlu bir günde bahtaniyenin altında ve yanınızda sevdiğiniz bir arkadaş yada sevgili ile çok keyifle seyredeceğinize eminim ...
İyi seyirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder