5 Ekim 2011 Çarşamba

Hayaletler dünyasına bir bakış...

Tanıtacağım film bir müzikal.. Operadaki  Hayalet.

Film 143 dakika ve D&R’daki fiyatı 19.9 TL. Bir ara film piyasada resmen tükenmişti. Arşivime katmak için bir sürü yerde aramama rağmen hiçbir yerde bulamadım.  Ama sonra D&R sağ olsun tekrar satışa sundu.  Tabii ki kaçırmadım ve satın aldım J..
Filmin konusu; Operanın sahipleri yeni bir yönetmen ile bir gösteri tertip ederler. Gösterinin başyıldızı operada hayalet olduğu söylentilerinden korkar ve oyunu terk eder. Yinede gösterinin yapılması gerekmektedir. Bu yüzden oyunda daha alt kademelerde bir rolde olan ancak yönetmenin âşık olduğu Christine bu role uygun bulunur ve büyük bir başarı elde edilir. Bu sesi duyan hayaletimizde güzeller güzeli Christine aşık olur ve onunla iletişime geçer. Filmde bu üç karakter arasında olanları izliyoruz.

Bu film aslında orijinal Operadaki Hayalet müzikalinden 20 yıl sonra tekrar bir uyarlama olarak beyaz perdeye yansımış. Özellikle Gerard Butler'ı beğeniyorsanız seyretmenizi tavsiye ederim. Ses tonunu herkes bilir. Onun sesinden o şarkıları dinlemek ayrı bir keyif ;).. Vurgulamadan geçmek istemedim.
Birde filmin başında bir sahne var ki hala muhteşem buluyorum. Film siyah beyaz başlıyor ve operadaki koca avize yerden kaldırılırken her yer bir anda renklenmeye başlıyor. Sahne yarı renkli yarı siyah beyaz. Ahh muhteşem. İzleyin ne demek istediğimi anlayacaksınız.
Film kıskançlıklar, büyük bir aşk, rekabet, romantizm, tutku, müzik, muazzam görüntüleri ile kaçırılmaması gereken bir film. Keyif alacağınıza eminim..
İyi Seyirler

1 yorum:

  1. filmi ben de buyuk bi keyifle izlemistim...hata ciktiktan sonra bi sure operq soyler gibi konusmutum:)))

    YanıtlaSil