18 Eylül 2011 Pazar

Hayatımızı değiştirmeye devam :)

   Sırada ikinci kitabımız var. İlk kitap kişisel gelişim kitabıydı ve bu yüzden bu kategoriyle devam edelim istedim.

    Şimdi size aslında iki kitap tanıtacağım. İkisi de aynı yazar tarafından yazılmış. İlk kitap “ Evrenden torpilim var”,  diğeri adı her okuyucunun kendi tarafından belirlenen ve kapağında ayna olmasıyla da fazlaca konuşulan bir kitap. Yazarı Aykut Oğut . Kitaplar Dharma yayınları tarafından yayımlandı.

     Bu kitap ile; bu konularda guru olarak gördüğüm ablam sayesinde tanıştım. Kendisi ben dahil ailedeki herkese bu kitaptan hediye etti. (Burada şunu paylaşmak isterim ki ailemiz hiçte küçük bir aile değildir J. Ablamın kendisi dahil toplam 6 kişiyiz.) Bu hediye etme kısmı aslında bence kitabı ne kadar beğendiğini açıklıyor..

           Evrenden torpilim var kitabı 263 sayfa 20 TL, Ayna’lı kitap ise 292 sayfa ve 30 TL. İki kitapta oldukça akıcı bir şekilde yazılmış. Hemen bitirme isteği uyandırıyor insanda ve hemen de bitiyor  tabii sindire sindire okunmasında yarar var J.. İlk kitapta yazar kendi hayatından örnekler vererek çekim yasasını hayatında nasıl uyguladığını ve değişimlerini gözlerimizin önüne seriyor. Ve neler uygulayarak yaptığını anlatarak bizimde kolayca uygulayabileceğimizi ve başarabileceğimizi hissettiriyor.
      İkinci kitap için birinci kitabın biraz daha detaylandırılması demek belki iyi bir tanımlama olmayacak ama sizlere en azından biraz fikir verebilir diye düşünüyorum. Aykut Bey bu kitapla farkındalığımızı daha da fazla artırıyor. Ve okurken gerçekten bende bunları yapıyorum. Ama düzeltebilirim hissini yaşatıyor bizlere.
    Türk bir yazar tarafından böyle bir konu hakkında yazılan bir kitap okumak ve bu kadar eğlenerek ve zevkle okumak bence muhteşem. Her şey bizim elimizde. Her şeyi yapabiliriz yada elde edebiliriz. Yeter ki düşüncelerimizi şekillendirip istediğimiz şeylerle aynı rotaya oturtalım. Bunun içinde bu kitaplar süper başlangıçlar bence.
     Benimde bu konular ile tanışmam Evrenden torpilim var kitabı ile oldu. Oldukça severek ve hızlıca okudum. Hatta 5 senedir belli oranlarda zam almamıza rağmen kitabı okudukta sonraki ilk zam dönemimizde istediğim maaşa gelecek bir zam oranını bu kitabı okuduktan sonra elde ettim.Ve ahahaha istediğimi yaratabildim  işte budur dedim J.. Çok güzel bir his olduğunu vurgulamasam da anlaşıldığını düşünüyorum J
    İsterseniz kendinizden yepyeni bir siz yaratabilirsiniz.. Severek okuyacağınıza ve etkilenerek yepyeni bir siz yaratmaya başlama isteği duyacağınıza eminim..
    Keyifli okumalar….

2 yorum:

  1. Blog dünyasına hoşgeldin.. Son derece keyifli ve akıcı yazılar, bundan sonra takibimdesin canım :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar. Zehra Hanım çok uzun yazmışsınız, özet yazabilir misiniz en altına tek satır? okuyamıyoruz...

    Saygılar.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil