17 Eylül 2011 Cumartesi

Animasyon dünyasından bir kesinti...

Sırada ilk filmim var. Ben tam anlamıyla bir animasyon manyağıyım.  Bu yüzden sizin için seçtiğim ilk film bir animasyon filmi olan “Tangled – Karmakarışık”..

 
Film 100 dakika ( 1,5 saatten biraz fazla) sürüyor. Ama şunu söyleyebilirim ki filmin nasıl çabuk bittiğini anlayamıyorsunuz. Oldukça eğlenceli  bir film.  Filmin DVD’si  21.99 TL , VCD’ si ise ( vcd’nin Türkçe dublajlı olduğunu vurgulamadan geçemeyeceğim)  9.99 TL’ye satılıyor. Film sinemalarda 3D olarak gösterildi. Çok istememe rağmen o zaman seyredememiştim. Ama ne kadar güzel olduğunu hayal edebiliyorum. Seyredemediğim içinde cd sini alma yoluyla arşivime katmış bulunuyorum. Aslında böylesi daha iyi oldu. İstediğim zaman tekrar izleyebilme imkanım oluyor J..

Filmin konusuna gelirsek eğer, doğduğu gün kaçırılan ve sihirli saçları yüzünden bir kulede tutsak olarak tutulan Rapunzel’in (ama tutsak olduğunu tabii ki bilmiyor) her doğum gününde kayıp prenses için havaya bırakılan fenerleri görme hayalini  Flynn Ryder’ın yardımıyla (tabii ki başta gönüllü bir yardım ile değil) gerçekleştirirken başlarından geçen olayları izliyoruz. Klasik Rapunzel hikayesi biraz farklı işlenmiş durumda.. Müzikal bir animasyon.  Macera, aksiyon, arkadaşlık ve tabii ki Aşk üzerine işlenen eğlenceli bir film.. Ve şunu da eklemeden geçemeyeceğim hiçbir animasyon filmde bir bayana laf atıldığına tanık olmamıştım. Bunu filmde görmek beni hem çok eğlendirdi hem de çok güldürdü..
Tangled’nın  IMBd deki puanı 10 üzerinden 7.8 . Gerçeği söylemek gerekirse benim kişisel puanım biraz daha yüksek  ama bu puanda hiç fena sayılmaz J
Filmdeki karakterlerden uzun uzun bahsetmeyeceğim ama Maximus ve Pascal karakterlerine değinmeden yazımı bitirmek istemiyorum. Bu iki karakter bu kadar mı güzel yaratılır. Onlar olmadan sanırım bu film olmazmış. İzleyenler ne demek istediğimi bilirler.



Filmi izlerken yüzünüzde kocaman bir gülümseme meydana geliyor. Ve uzun bir sürede etkisini kaybetmiyor. Moralinizi yükseltmek istiyorsanız kaçırmayın derim ben..

We are living happily ever after :)

3 yorum:

  1. Animasyonları çok seven biri olarak az önce izledimmmmm ve bayıldımmmm :) çok güzeldi herkese tavsiye ederimm kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  2. Rapunzel bnm hayatımca aslında bir dönüm noktası...çok sıkıldığım bir anda bir arkadaşımın :) tavsiyesi ile izlemeye başladım ve bağımlısı oldum :)

    Teşekkürler zehroş :)
    Mehtap

    YanıtlaSil
  3. alınacak dvd'ler listeme not ettim.

    YanıtlaSil